Thursday 31 May 2012

ujian dari-Nya...





Assalamualaikum....

hiii...entry the latest... erkkk???

Kami diuji lg... jari hubby koyak.. <---- sebab... kne kipas siling... aiyaaa...

terlupa kot rumah nie rendah jerk...huhu.,...

tgh bersiap nk balik rawang.. sbb sok coti @ mc lgpon de kenduri kn...
tetibeeee.......

'adoii...' baba jerit.. terdengar bunyi 'ting'
tgk die da terduduk.. darah kt jari die...huhuhu... ibu nie panik..

baba npe? aku tny..kne kipas...erkkk... cepat amek kain..haaaa...aku blurrr,...

kain..aku bg tuala yg bagak... adoyai... baba kt..bkn... kain...

aku sgt2 xdapat pk...p koyak kain sembahyang...hahaha...xdapat pk paper da...darah die bnyk da kua...

aku balut la tangan die..bentikan darah.. baba da x senang duduk da...

sakit berdenyut2... aku kemas brg ala kadar jerk..
trus p hospital Assunta..

smpip hospital Assunta.. emergency.. staff nurse tny... "npe?"
aku jawab la.."tangan die kne kipas"..meh masuk.. staff nurse ckp ngan baba...

aku kne register baba..xsenang duduk..haha...cm truk...takot wooo...

baba kua.. kne jahit 4 jahitan.. bnyk gk tu..bdn baba da bnyk kali kne jahit..hehehe...
adoyai..mcm2 dugaan.. baba xleh kne air kt jari die..ibu jari kot yg kne..huhu..

nanti kite wrote lg la...

3 comments:

  1. korang berdua ni ngah darah manis ni...
    Hati2 ya ra & alam...

    ReplyDelete
  2. raaa hbs tgn laki ko dh bercantum blumm... isshhh....

    ReplyDelete
  3. cik nor...da cantum da...hehehe....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...