Monday 7 May 2012

Salam Takziah..


Salam Takziah..

semalam 06/05/12 ade berita yg menyedihkan..
makcikku meninggal dunia..hmmm sgt sedih..
makcik yg aku panggil angah hitam..
tinggal la 4 beradik jer mak aku tu..
mmg sgt sedih...
kiteorang rapat gk la ngan angah tu..
sebelum die meninggal keadaan dia sgt tenat..
langsung xknal org..
ank2 die sendiri pon die xknal.. hmm mase die meninggal muka die sgt2 bersih..
macam tido jerk..
Al fatihah untuk dia...

nie la pic adik beradik mak aku tu..
angah hitam tu diapit ngan mak aku ngan acik.. yang duduk tu...

2 comments:

  1. Nora...aku sangat sedih ni.....:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. bnykkan bersabor.. sedekah Al fatihah untuknya...

      aku pon sedih...hmmm

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...