Monday 21 May 2012

Penyakit oh Penyakit...

Assalamualaikum...

Hi.. Penyakit Kaki Tangan Dan Mulut..

hurmmm...kne kat akmal..
kne la kuarantin selama 2 minggu paling kurang <---- Kne la bergilir jaga akmal.. nasib baik la baba nya rajin n mau jg.. Alhamdulillah.. Terima kasih sayang... rasenye da seminggu die kne mende tu..tp aku x alert... huhu... aku ngatkan cume ruam... sgt2 cuai...hurmm...kurang kesedaran btol.. maafkan ibu.. :( td antaq p taska cm biase.. nangis2 tu da semestinye... lame kot x antar.. <-- 2minggu.. p kerja cm biase.. x lame pas smpi opis, hubby call.. taska call die..tny pasal badan akmal.. aku da la bz... huh... ok la.. xlame tue hubby call lg...kt akmal kne kaki tangan dan mulut.. da disahkan oleh doc.. hurm... hati aku sgt2 la x tenang... Ya Allah.. takot btol aku... badan aku kt opis..hati kt umah.. laki aku da bw balik die..kne la kuarantin...xbley bw p mane2... aiyaaa... xpe la... untuk kesihatan die jugak... korang2 klo ade ank tu..cer tengok perubahan ank.. klo cm pelik2 sket p tny org yg berpengalaman... klo agak was2..p trus klinik..jgn tangguh2 lg... nk bg la info sket.. klo anak anda... ade simptom2 cm.... demam xkebah2.. badah cm kne chicken pox cm pic tu... cepat2 p klinik ok....



tu je la info untuk kali ini..ngeee... yang penting....

JAGA KEBERSIHAN..OKEH...

1 comment:

  1. aloh siannya amal ra..
    takpe la. blajar dari pengalaman.
    smoga amal cepat sembuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...