Thursday 15 August 2013

ada..apa..dengan..nama..

nihhhh la rupe croissant...sedapnyeeeee makan mase panas2... erkkkk...

















Assalamualaikum...

aicehhhh..tajuk entry cm hampeh jerk...konon nk ikut ada apa dengan cinta...
xde maknenyeeee... wiwiwiwiwiwiwiwiwiwi...

okeh...nama saya MAZNORLIZA BINTI SANI
can call me NORA
makaihhh...glemerrr name.... hahaha...

setiap kali p tmpat br jerk mesti la kenalkan diri kan...

nama saya Maznorliza Binti Sani.... bla...blaaa....bla.....

abeh knalkan dirii jerk... soklan pertama yg keluar dr mulut si polan binti/bin si polan...

"eh... mane datang nama nora plak nih?? nama ape td...mazz.... maz..maznoraliza?? "
Dlm hati nih...apo la susah bona sobut namo den nihhh....

"Maznorliza.... " sambil menyengihhhh cm nangka busuk... haha...

adoiiii.... setiap kali kata jerk nama penuh...tetap la dorg tny..npe panggil Nora?? npe x panggil Liza ke,, panggil nor ke... maz ke.... nih...la penat nk jawab nih....

jawapan aku paling sempoiii...

"dulu mak suka penyanyi nora, tuh yg panggil jerk nora.... :)"
penyanyi Nora tuh pon da ade ke blom mase aku lahir..hahaha.... layannnnnnn.

okeh la tuh...

haaaa...lagik satu.... ble tny nk panggil ape nih...

aku jawab.... "panggil nora jerk"

soklan dorg lagik....

"nora danish erk?"

alahaiiiii....tolonggg la.... xdo ko namo lain..haahahahaha.. jgn la samekan ngan nora danish tuh...tau la aku cun cm nora danishhh.... (sila muntah hijau)
penat lagik nk jawab..ngeeeeee...

aku jawab lagikkk nada sempoiii...

"eh x la... bkn nora danish... tp nora croissant..."
"haaaa?? ape tuh?" erkkkkkk...xtau pon...

*okeh..aku diam..* xtau sudahhh.... hahahaha....

rindu gak ngan tempat keje lame yg panggil den nihhh.... MANOR....

nk tny lagik ke nape panggil MANOR tuh? haahha berjela plak korg nk bace... mcm2 gelaran da den nih dapat....

Maznorliza*nora*wa*manor*liza

*Pause*

Liza??? blom lagik la org yg aku knal panggil liza... hahaha
biase klo si pemanggil dr ins ke kedai2 ke... dr bank ke... yang agak lidah pendek or x reti nk menyebut nama femes den nih je la yg panggil nama liza....
layan je la dorg panggil name tuh..ngeeeee.....

x kesah pon nk panggil hape pon.... yg penting sedap dipanggil... jgn panggil giler ke hape ke... kan x sesuaiiii gtuuu...kite kan org timur....ade adab... okeh la,,,


thanks for reading....

2 comments:

  1. HAHA....suruh dema panggil ngko rara. baru la ohsem....

    ReplyDelete
  2. laju bonaaaarrrr mengomennnn nihhh,,,, hahahahahahahaha
    aah kan...rara,,, ade gk...lupe nk letakk..hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...